torek, 21. december 2010

Krivica

Če najprej samo sebe citiram:

"Spoštovani,

z oceno se vsekakor ne strinjam.

Razlogi za to so sledeči in sicer:

1. pri predmetu nam je bil v nalogo dodeljen projekt.

Izhajam iz samega projektnega managementa, v katerem je razvidno, da so pri projektu točke dela enakovredno porazdeljene.
Že v sami iniciaciji projekta, so se tukaj pojavile določene težave, saj so si nekateri študentje prisvojili več točk, nekateri pa so se posledično morali zadovoljiti s pomočjo pri določeni točki enega, določeni (imensko jih ne bom poimenovala) pa so točko, katera se je na koncu izkazala za najbolj ovrednoteno, dobili tako rekoč že dodeljeno.

Pri sami predstavitvi smo ugotovili, da je ta točka bila zelo dosledno urejena in tukaj sploh ni vprašanja, da si ta oseba ne bi zaslužila ocene 10, saj je v to delo vložila veliko truda. Hkrati pa se tukaj pojavlja vprašanje, kako bi naredil kdo drug, če bi mu bila dodeljena ta naloga. Ne dvomim v to, da bi se tukaj izkazal najbolje kar se lahko in posledično pridobil zelo veliko novega znanja, kar naj bi bil tudi cilj predmeta.

V vašo srečo in korist je ta oseba že imela pretekle izkušnje s programom in ji k sreči to ni predstavljalo večjih težav, ampak iz tega tudi ni pridobila toliko, kolikor bi lahko, če le-teh ne bi imela oz. če bi ta točka bila dodeljena komu drugemu.

2. neprimerno ovrednotenje nalog

Kot smo opazili, so vam pri samemu ovrednotenju ocen pomagala 2 študenta (oz. je tretji odklonil), katera sploh nista sodelovala v celoti pri samemu izvajanju nalog in niti približno ne vesta koliko časa je kdo porabil za izvajanje določene točke oz. koliko truda je vložil. Iz ocen oz. pogovora med nami, študenti, je iz ocen jasno razvidno, da se je ocenjevala kvantiteta, ne pa kvaliteta točke.

Če že omenimo samo en primer, res je, da je besedilo dodobra urejeno, vendar kako lahko primerjamo urejanje besedila v Word-u ter določeno točko?

Ravno iz tega razloga, bi morali ocenjevati kvaliteto narejenega in vložen trud.

3. moja ocena

Kot sem že napisala, se z oceno vsekakor ne strinjam, saj sem za preučevanje zakonodaje porabila kar nekaj časa, volje in truda. Točko sem s pomočjo Monike Krajnc (za katero ste strinjali, da je moj pomočnik, zaradi razsežnosti točke), uredila takoj v terminu, kar marsikdo ni in pri samih vajah dobesedno vedno povprašala, če kdo potrebuje še kaj pomoči, da sem mu na voljo pri izvedbi naloge. Pripravljena sem bila na kakršnokoli nalogo in, če bi vedela, da se ocenjuje kvantiteta (če ne besedila, potem točk), bi jih takoj izvedla. Izvedla bi jih tudi drugače, iz veselja do mobilistike.

4. Pripravljena sem na zviševanje ocene, saj s tem vsekakor nisem pokazala lastnega znanja.


Lep pozdrav,


..."

to je bil moj odgovor na mail asistentke, ki mi je prvič po kar nekaj študijskih let podelila oceno slabšo od 8.

Razp.... me krivica in ne morem sploh opisati kakšen entuziazem čutim ob čakanju na odgovor. Ne gre se mi za oceno (četudi mi le-ta krivična lahko zniža štipendijo), gre se mi za pravično ocenjevanje.

Nič no, objava by the way...

lp

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Powered By Blogger

Preišči ta spletni dnevnik

Spremljevalci

O meni

Moja fotografija
Če bi vedeli kako mi je ime, bi vam ime vse povedalo.