četrtek, 16. september 2010

Love should be as easy as breathing


Spomnim se besed prijatelja, ki mi je enkrat v sporočilu zapisal, da če je potrebno pri ljubezni komplicirati, potem to ljubezen ni.

Od nekdaj sem mislila, da če si nečesa želiš, moraš narediti vse, da to dobiš, se maksimalno potruditi, da če si želiš nečesa dobrega, moraš dati dovolj velik vložek, dovolj truda, da je vedno treba iti skozi milijon preprek in odvečnih ter nepotrebnih ovir, da na koncu prideš do cilja, do željene oblike ljubezni, do »the one« osebe.

Danes prvič vidim, da temu ni tako. Življenje ni mehiška telenovela in nekatere zveze in ljubezni so lahko zelo enostavne. Da, kot dihanje – nekaj samoumevnega.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Powered By Blogger

Preišči ta spletni dnevnik

Spremljevalci

O meni

Moja fotografija
Če bi vedeli kako mi je ime, bi vam ime vse povedalo.